Uniwersytet Ekonomiczny – wykłady klasy akademickiej

9 stycznia 2017 roku klasa IIB uczestniczyła w wykładzie odbywającym się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w ramach współpracy – jako klasa akademicka. Tematem wykładu był szeroko pojęty marketing, a jego prowadzącą była mgr inż. Urszula Gączarek-Bąk.
Uczniowie dowiedzieli się kim są marketingowcy, na czym polega ich praca, czym dokładnie się zajmują i jak zachęcić potencjalnego klienta do zakupu produktu.
Interesujące okazały się informacje związane globalnymi sieciami, takimi jak McDonalds, czy Starbucks. Mogliśmy się przekonać jaka jest różnica między klientem, a konsumentem, jak popularne firmy rozpoczynają działalność w coraz to nowych sektorach oraz czy ładne opakowanie może zachęcić klienta do zakupu.
Prowadząca wykład, pani Urszula Garczarek-Bąk zadbała również, by uczniowie się nie nudzili, a aktywnie uczestniczyli w wykładzie. Jednym z zadań było stworzenie własnego artykułu reklamującego produkt oraz przemyślenie, jakie chwyty marketingowe działają na ludzi.
Aktywne uczestnictwo pobudziło zainteresowanie uczniów, a czas w murach Uniwersytetu minął bardzo szybko.
Natalia Tarka, kl. II b

Scroll to Top
Skip to content